ХЭМ деканы Сауле Кемелбаева International Journal of Educational Research журналында білім берудегі теңсіздік туралы жаңа мақала жариялады (Scopus, Q1, Web of Science, SSCI индекстелген).
Зерттеу нәтижелері барлығына қолжетімді және сапалы білім беруді дамытуға бағытталған саясатты жақсартуға көмектесіп, ТДМ 4: «Сапалы білім беру» мақсатын іске асыруға маңызды үлес қосады. Бұл зерттеу Қазақстандағы неолибералдық білім беру реформаларының ақылы орта мектептердің пайда болуы арқылы теңсіздікті қалай тереңдеткенін талдайды. Нәтижелер көрсеткендей, жақсы қаржыландырылатын ақылы мектептердің түлектері қарапайым мемлекеттік мектептердің оқушыларынан жақсы нәтиже көрсетеді. Алайда мұндай мектептер жоғары академиялық жетістіктер мен жұмсақ дағдыларды дамытқанымен, қаржылық мүмкіндігі немесе қозғалу еркіндігі шектеулі оқушыларға қолжетімді емес, сол арқылы теңсіздікті күшейтеді. Зерттеу мемлекеттік қолдаудағы арнайы және жекеменшік мектептердің білім беру нәтижелеріндегі теңсіздікке қалай ықпал ететінін көрсетіп, мемлекеттік қаржыландырудың тиімділігі мен посткеңестік кеңістіктегі білімді нарықтандырудың кең ауқымды салдары туралы алаңдаушылық тудырады.
Мақаланың толық нұсқасы сілтеме бойынша қолжетімді