Тақырыбы: Digital Citizen Activism in Central Asia: beyond contestation and cooperation
Аңдатпа: Араб көктемі революциясы мен Евромайдан кезіндегі цифрлық белсенділіктің жақында өсуі авторитарлық режимдерде азаматтық қоғам белсенділерін жұмылдыруда әлеуметтік медиа мен жаңа технологиялардың маңыздылығын көрсетті. Посткеңестік Орталық Азияда да цифрлық азаматтық белсенділік артып келеді және 2020 жылы Қырғызстандағы қазан айындағы оқиғалар мен 2022 жылы Қазақстандағы қаңтар айындағы тәртіпсіздіктер әлеуметтік желілерде азаматтардың шиеленісі мен жұмылдырылуының артуына себеп болғандығы туралы дәлелдер бар. Бұл тарауда цифрлық белсенділіктің қалай дамып жатқанын және оның автократиялық посткеңестік Орталық Азиядағы авторитарлық мемлекеттермен қалай әрекеттесетінін зерттеу ұсынылады. Бұл жұмыстың мақсаты-Қазақстандағы, Өзбекстандағы және Тәжікстандағы белсенділермен терең сұхбаттар арқылы цифрлық белсенділік қауымдастықтарының қызметін ашып, келесі сұрақтарға жауап беру.
Автор туралы: Бақытжан Құрманов – Maqsut Narikbayev University Халықаралық экономика мектебінің Assistant Professor, Астана, Қазақстан. Бақытжанның ғылыми қызуғышылықтарына ашық үкімет, азаматтық белсенділік, авторитарлық саясат, мемлекеттік сектор реформалары және посткеңестік елдердің саяси экономикасы жатады. 2021 жылы Орталық Азиядағы Ашық Үкімет реформасын зерттей отырып, Назарбаев университетінде мемлекеттік саясат бойынша докторлық диссертация қорғады. Бақытжан Канберрадағы Австралия ұлттық университетінде Мемлекеттік басқару магистрі және Торонтодағы Йорк университетінде мемлекеттік саясат және менеджмент бакалавры дәрежесін алды. Бұған дейін ол Біріккен Ұлттар Ұйымының Даму бағдарламасында, Азия даму банкінде, Ұлттық экономика министрлігінің Экономикалық зерттеулер институтында және басқа да қазақстандық талдау орталықтарында әртүрлі лауазымдарда жұмыс істеген
Dean’s Lecture Series циклі аясында доктор Камшат Сағынбекова өзінің докторлық диссертациясын ұсынды.
Тақырыбы: Орталық Азия елдеріндегі сауданы стратегиялық бақылаудың саяси-экономикалық аспектілері
Аннотация: Пәнаралық зерттеудің мақсаты сауданы стратегиялық бақылау сияқты саяси құралдың Орталық Азияның әртүрлі елдерінде, атап айтқанда Қазақстан, Қырғызстан, Тәжікстан, Түрікменстан және Өзбекстанда қабылданып, енгізілгеннен кейінгі экономикалық салдарын қарастыру болып табылады. Зерттеу енгізілген бақылау жүйелерінің саяси және тарихи алғышарттарын түсінуге және 3wh әдісінің (“Неге? Кім? Не? Қалай?”) негізінде қазіргі жағдайын бағалауға бағытталған. Содан кейін зерттеу қос мақсатты технологияларды берудің салдарын зерттеуге екі тәсілді қолдана отырып, бақылау жүйелерін қабылдау мен енгізудің экономикалық салдарын талдайды. Біріншіден, сауда-саттықты стратегиялық бақылаудың қос мақсатты тауарлардың сауда ағындарына (экспорты мен импортына) әсерін зерттеу. Екіншіден, қос мақсатты технологиялар импортының өндіріс факторларының жалпы өнімділігіне әсерін талдау.
Автор туралы: Камшат Сағынбекова, саяси және әлеуметтік ғылымдар саласындағы PhD, Maqsut Narikbayev University Халықаралық экономика мектебінің Teaching Professor-ы. Камшат бес елдегі экспорттық бақылау жүйесін талдап, қабылданған саяси шешімнің экономикалық аспектілерін зерделеп, Орталық Азия елдеріндегі сауданы стратегиялық бақылау бойынша докторлық диссертациясын қорғады. Камшаттың академиялық ортада, ғылыми-зерттеу институттарында және корпоративтік секторда экономикалық білімі мен жұмыс тәжірибесі бар.
ХЭМ-нің Associate Professor-ы Д-р Азат Айтуар Dean’s Lecture Series лекциялар легі аясында өзінің зерттеуін ұсынды.
Тақырыбы: ҚР экономикасын әртараптандыру шараларының нәтижелілігін талдау
Автор туралы: Доктор Азат Айтуар – PhD, Maqsut Narikbaev Unıversıteti-нің Халықаралық Экономика Мектебінің Associate Professor-ы. Азат ұлттық және халықаралық компанияларда түрлі лауазымдарда жұмыс істеген кезде жинақталған үлкен тәжірибеге ие. 2016 жылы Рединг университетінде (Ұлыбритания) экономика ғылымдарының докторы дәрежесін алды, “Болашақ”бағдарламасының стипендиаты. Оның зерттеу аясы – экономикалық өсім және халықаралық сауда.
Доктор Алишер Алдашев өзінің “Festivity spending, rat race, and underdevelopment: Theory and evidence from Central Asia”атты зерттеуін ұсынды.
Қырғызстандағы үй шаруашылықтарының жан-жақты сауалнамасын пайдалана отырып, зерттеу табыстың едәуір бөлігі мерекелік іс-шараларға бағытталғанын көрсетеді, көбінесе тамақтану және білім беру сияқты негізгі қажеттіліктерді екінші орынға қояды.
Бұл мерекелік шығындар әлеуметтік мәртебені көтеріп, әлеуметтік байланыстарды кеңейтсе де, олар денсаулық пен білімге теріс әсер етіп, кедейлік циклдарын одан әрі күшейтеді. Біз қаржы нарығындағы қарапайым реформалар кедейлікті төмендете алмайды деп есептей отырып, мұндай шығындардың бәсекелестік сипатын көрсететін модель жасап жатырмыз.
Алишер Алдашев ҚБТУ экономика профессоры болып табылады және Қазақстанның ең дәйексөзді экономистерінің бірі ретінде кеңінен танылды, бұған оның әсерлі Хирш индексі дәлел бола алады . Оның академиялық мамандануы еңбек дамуы мен экономикасы саласында жатыр. Оның әртүрлі институттармен, соның ішінде Регенсбург университетімен, Мангеймдегі Еуропалық Экономикалық зерттеулер орталығымен (ZEW) және Сатбаев университетімен бай кәсіби тәжірибесі бар. Оның ғылыми қызығушылықтары бейресми институттар мен иммигранттардың жұмыс күшінің динамикасын қамтиды. Оның мол тәжірибесі зерттеу жобаларына белсенді қатысуды қамтиды, олардың кейбіреулері Германияның Федералды Еңбек және әлеуметтік қамсыздандыру министрлігі, Неміс ғылыми қоры, Volkswagen қоры және “Қазақтелеком”АҚ сияқты беделді ұйымдардың тапсырысымен жасалған. Бұл жобаларда доктор Алдашев эконометрикалық модельдеу саласында өзінің сараптамалық дағдыларын қолдана отырып, бас экономист рөлін атқаруда. Қазіргі уақытта профессор Алдашев Назарбаев университетінің “Орталық Азия мен Ресейдегі экономикалық нәтижелерге дәстүрлердің, мәдениеттің және тарихи факторлардың әсері”атты гранттық жобасының басты зерттеушілерінің бірі болып табылады.
2022 жылғы Dean’s Lecture Series
Қазақстандағы дағдылардың экономикалық қайтарымының халықаралық деңгейде салыстырылуы, Сәуле Кемелбаева, ХЭМ деканы.
Бұл зерттеуде ЭЫДҰ деректерін пайдалана отырып, Қазақстандағы ересектердегі сауаттылық, есеп және мәселелерді шешу дағдыларының экономикалық қайтарымы қарастырылады. Басқа елдермен салыстырғанда, Қазақстандағы дағдылардың қайтарымы экономикалық тұрғыдан да, статистикалық тұрғыдан да маңызды емес. Алайда бұл тұжырым толығымен экономиканың мемлекеттік секторына байланысты, ал жекеменшік секторда дағдылар кірістің едәуір артуына ықпал етеді. Дағдыларды ескере отырып, үстірт білім берудің қайтарымы мемлекеттік және жекеменшік секторларда салыстырмалы болып табылады. Бұл, бәлкім, неғұрлым нәтижелі жұмыскерлердің жеке секторға өтуіне әкеп соғады және Қазақстан экономикасының мемлекеттік секторының тиімділігіне күмән келтіреді.
Educated into Sinophilia? How Kazakh Graduates/Students of Chinese Universities Perceive China by Zhanibek Arynov, Assistant Professor at the Graduate School of Public Policy, Nazarbayev University
This article examines perceptions of China and contributes to the ongoing academic debate on Sinophobia in Central Asia. However, unlike existing studies, it specifically focuses on perceptions of those, who have first-hand China experience – Kazakh students/graduates of Chinese universities. Based on in-depth interviews with them, the article argues that those with first-hand China experience tend to reject the China threat theory, found to be widespread among the general population. Instead, China educated Kazakh youth perceive China mostly as an economic opportunity for their own country. Yet, this does not necessarily make them Sinophiles in the sense that they still express certain concerns related to their country’s potential over-dependence on China. But more interestingly, they see China as the “civilizational other.” This perceived civilisational abyss even among the more-informed segments of the population appears to be one of the main causes of the alienation of China and the Chinese in Kazakhstan.
Applying Quantitative Methods in Business Research
ISE welcomes Master’s students and researchers to the webinar series.
If you are a positivist and are in love with numbers, logic, and an objective stance, please join our next webinar “Applying quantitative methods in business research” by Natalya Radko. Natalya is a PhD researcher at Henley Business School. Her research focuses on analysing and evaluating entrepreneurial outcomes of universities and companies. In addition to being a teaching assistant at Henley Business School, as part of her PD scholarship, Natalya is a manager within the Creative Spark: Higher Education Enterprise Programme. This is a five-year British Council initiative to support partnerships to develop enterprise skills and creative economy across seven countries in Central Asia and South Caucasus.
Business owners are often forced to make decisions under conditions of uncertainty. Luckily, quantitative techniques enable them to make the best estimates and thus minimize the risks associated with a particular decision.
Webinar will introduce students to Regression as one of the techniques for quantitative data analysis in order to understand the behaviour and performance of a business. We will go through different type of regression analysis based on data types.
A Day In The Life of A Data Scientist
ISE welcomes students and researchers to our webinar series. The next webinar ” ” is conducted by Eduardo Gonzalo Almorox, Data Scientist, The Olympic Channel Services, Madrid, Spain.
⠀
Data scientist and economist with more than 12 years of international and multicultural experience in research and data analytics. Specialized in the design of tools that enable the collection of social data and the application of (quasi) experimental techniques to evaluate different types of strategies.
Eduardo uses machine learning and statistical models to provide interpretable business insights from complex data and communicate craft solutions to technical and non-technical audiences.
Quasi-experimental methods: how to address causal questions with observational micro-data?
“In an ideal world, the best thing to establish causality between two phenomena is to run an experiment. The reality (especially, in social studies) is often too complex for experiments. However, observational data sometimes could be treated as experimental data. In this session, I will briefly go through the basics of the main quasi-experimental methods such as matching, instrumental variables, regression discontinuity design, difference-in-differences, and panel data methods, explain them intuitively, and provide you with references for further self-studies.
The seminar is for a wide audience interested in quantitative methods, understanding basic OLS regression is preferable.” – Saule Kemelbayeva, Dean of ISE.
Introduction To Case Method
ISE welcomes Master’s students and researchers to the research webinars series.
Our next speaker is Dr. Anjan Ghosh, Associate Professor of Strategy and Entrepreneurship, and Director of Silk Road Case Center, Narxoz University.
Case Method consists of case study research, authoring case studies and case method of teaching. Undertaking case study projects helps students to develop and apply decision-making skills through structured scientific approach. Converting such projects to scientific case studies strengthens a student’s CV. Such studies, when published, establishes a student as both an analyst and research scholar opening opportunities in the job market as well as in higher studies.
For faculty members, case method teaching helps them to make learning more participatory and engaging. Case method research may help them to undertake reflexive research and strengthen both teaching and publishing.
In “Introduction to Case Method” – Anjan helps the audience to explore the world of Case Teaching, Case Research and Case Authoring.
A Social Perspective on Exchange in a Sharing Economy: Structural Equation Modeling
ISE MNU is pleased to invite researchers and postgraduate students to a webinar by Dinara Davlembayeva, Associate Research Fellow at Newcastle University Business School: “A Social Perspective on Exchange in a Sharing Economy: Structural Equation Modeling”. Dinara has over seven years of professional and academic experience in marketing and research. Dinara’s research interests mainly include the application of innovative technologies in people’s lives, consumer behavior in online communities and the impact of online systems on social organizations.
With consumers’ growing reliance on the sharing economy (represented by Airbnb, Couchsurfing, Time Banking, etc.), there is still little evidence in the literature about the factors driving exchange in this sector of the “economy.” Given the gaps in the literature, at the webinar, Dinara will present the results of research work aimed at studying psychological and social motives, as well as the impact of the sharing economy on social integration and subjective perception of the quality of life.
An Introduction to Geospatial Analysis Using R
Daliya Kaskyrbaeyva is currently working on her research at the University of Leeds. Her research focus is on assessing the impact of provider payment reforms on hospital productivity in Kazakhstan. She has also collaborated on a range of health economics research projects such as health costing model and voluntary health insurance; and provided methodological support to the Ministry of Health and local authorities in Kazakhstan.
This seminar is designed to provide an introduction to handling, analysing and visualising geospatial data using various R packages.
⠀
Learning activities:
· Introduction to geospatial data
· Preparing data for mapping: download, upload and merge data (15’)
· Mapping using Kazakhstan map: bubble maps, choropleth maps (15’)
· Bonus: interactive maps
How to supervise Master’s dissertations
We would like to thank Professor Richard T. Griffiths, Leiden University, for the webinar: “How to supervise Master’s dissertations”. He shared his experience and expertise in managing the research process of postgraduate students.
At Leiden Richard set up the MA in European Union Studies and the BA in International Studies. His expertise lies in the field of European integration and in the critical analysis of the data employed in social science and economics analyses. He is one of the few academics who remembers when writing was done with a pen and a set of index cards. He enjoys syllabus design and experimenting with new innovatory teaching methods. Prof. Richard Griffiths graduated in economic history and Russian studies at Swansea University College and holds a PhD in History from Cambridge University.
It was an interesting and stimulating discussion for our colleagues from ISE MNU and other Kazakhstani universities.