Маркетинг

Школа специальности:
Халықаралық Экономика Мектебі

Сипаттама

Маркетинг саласындағы іскерлік әкімшілендіру (BBA)

Оқу ұзақтығы: 4 жыл

Оқыту тілі: ағылшын

 

Артықшылықтары: Маркетинг саласындағы іскери әкімшілендіру (BBA) студенттерді маркетинг мамандары ретінде қажетті аналитикалық және практикалық дағдылармен қамтамасыз етуге арналған бағдарлама. Бағдарлама студенттерді маркетинг саласында стратегиялық шешімдер қабылдауды үйретуге баса назар аударады. Бұл оларға нарықты зерттеуге, тұтынушылардың мінез-құлқын бағалауға және әртүрлі салалардағы бәсекеге қабілетті бизнес ортасында табысқа жету үшін қажетті стратегияларды әзірлеуге мүмкіндік береді. Оқу бағдарламасы мемлекеттік нормаларға, еңбек нарығының талаптарына және сыртқы мүдделі тараптардың қажеттіліктеріне сәйкес әзірленеді.

 

 Оқыту нәтижелері:

  • сыни тұрғыдан ойлау, жазбаша және ауызша қарым-қатынас және ақпараттық технологияларды меңгеру дағдыларын көрсету;
  • жауапкершілік сезімін, көшбасшылықты және ұжымда тиімді жұмыс істеуді көрсету;
  • қаржы, экономика, бухгалтерлік есеп, маркетинг және менеджмент салаларына қатысты негізгі тұжырымдамалар мен схемаларды түсіну және бағалау;
  • зерттеу әдістемесін түсіну және қолдана білу;
  • позициялау стратегиясы мен маркетингтік кешенді анықтау үшін жаһандық және жергілікті контекст жайлы түсінікті көрсету;
  • бизнесті дамыту мақсатында маркетингтік зерттеулер жүргізу үшін ақпаратты талдау және жинау;
  • маркетингтік зерттеулерден алынған және қажеттіліктерге негізделген ақпаратты, маркетингтік және қаржылық көрсеткіштерді пайдалана отырып, шешім қабылдауды көрсету;
  • тұтынушылардың мінез-құлқы, маркетинг және коммуникация стратегиясы туралы ақпаратты пайдалана отырып, теңдестірілген маркетинг-микс жасау;
  • ұйымның стратегиясын ескере отырып, тактикалық маркетинг жоспарларын жасау;
  • маркетинг бойынша мәселелердің шешімдерін құру және бағалау;
  • компанияның сандық мүмкіндіктерін зерттеу;
  • өнім мен нарықты дамытудың оңтайлы жолдарын анықтау;
  • маркетинг стратегия мен маркетинг жоспарын тиімді әзірлеу үшін деректер мен ақпарат көздерін талдау.

Бағдарлама құрылымы

 

Course Title ECTS Required/Elective
General Education Courses (58 ECTS)
History of Kazakhstan 5 R
Kazakh-1,2/Russian-1/2 10 R
Cambridge English 20 R
Information and Communication Technologies 5 R
Introduction to Social Sciences (Модуль СПЗ) 8 R
Philosophy 5 R
Critical Thinking 5 R
School Required Courses (25 ECTS)
Business Communications 5 R
Business Ethics 5 R
Academic Writing 5 R
Introduction to Research Methods 5 R
Data Analysis – 1 5 R
Mathematics and Economics Required Courses (25 ECTS)
Mathematics – 1 (Calculus) 5 R
Statistics – 1 5 R
Statistics – 2 5 R
Microeconomics – 1 5 R
Macroeconomics – 1 5 R
Business Core Courses (23 ECTS)
Principles of Accounting 5 R
Principles of Finance 5 R
Principles of Management 5 R
Principles of Marketing 5 R
A Step to Graduate 3 R
Major Courses (30 ECTS)
Digital Marketing 5 R
Brand Management 5 R
Marketing Research and Analysis 5 R
Strategic Marketing 5 R
Product Management 5 R
Project Management 5 R
Electives (55 ECTS)    
Electives Major Courses
Consumer Behavior 5 E
Advertising Strategy and Promotion 5 E
Integrated Marketing Communications 5 E
Refinitiv Workspace Certification 5 E
Selected Topics in Marketing 5 E
Data Science Track    
Introduction to Programming 5 E
Data Science for Economics 1 5 E
Data Science for Economics 2 5 E
Data Visualizations 5 E
Other Electives 5 E
Organizational Behavior 5 E
Algorithms and Data Structures 5 E
Web Development -1 5 E
Public Relations 5 E
Entrepreneurship 5 E
Supply Chain Management 5 E
Operations Management 5 E
Internship 12 R
State Exam/Bachelor’s Thesis 12 R

 

Minor

CIMA BA Track
Minor in Supply Chain Management
Minor in Entrepreneurship and Innovation
Minor in Public Relations
Minor in International Relations
Minor in Human Resource Management
Minor in Information Technology
Minor in Finance & Law
Minor in Corporate Governance
Minor in Business Ethics and Law
Minor in Data science (recommended)
Minor in Economics

Қос дипломдық бағдарлама

ХЭМ студенттері бакалавриат бағдарламасы бойынша 4 жыл оқығанда тек қазақстандық дипломды ғана емес, сонымен қатар шетелдік әріптес жоғары оқу орнының дипломын да алуға мүмкіндіктері бар.

Қатысуға талаптары:

MNU-дағы кредиттердің белгілі бір санын табысты игеру .
GPA 3.0 төмен емес;
Ағылшын тілі деңгейі B2-ден төмен емес.
Бағдарламаның шарттары:

MNU-де оқу және әріптес ЖОО бірлесіп әзірленген оқу жоспары бойынша және шартта айқындалған оқыту моделіне сәйкес (1+3; 3+1; 2+2);
студенттер MNU-де түсу ережелеріне сәйкес емтихандарын тапсырады. .
оқу нысаны – MNU-де күндізгі және әріптес ЖОО;
бағдарлама түлектері екі мемлекеттік диплом алады: MNU-нің дипломы . жоғары білім туралы және шетелдік әріптес жоғары оқу орнының мемлекеттік дипломы
Партнер университеттер:

Франция: Excelia Group- Персоналды басқару, Маркетинг, Менеджмент, Қаржы (2+2, 1+3)

Корея: SolBridge International Business School – Бизнес әкімшілігі (2+2)

Германия: Hof University of Applied Sciences – Менеджмент, Персоналды басқару, Қаржы, Есеп (тегін оқыту) (2+2, 3+1)

Толық ақпарат алу үшін Құралай Қазиханға хабарласыңыз kazikhan_k@kazguu.kz

Ел/Университет Бағдарлама талаптары (оқу жылы) Қосарланған диплом бағдарламасы

Франция:
Excelia Group

Бағдарламалар:
Адам ресурстарын басқару, Маркетинг, Менеджмент саласындағы BBA
• Кредиттердің қажетті санын табысты өту
• GPA кемінде 3,0;
• Ағылшын тілі бойынша ең төменгі TOEFL 70 балы (немесе ағылшын тілі бойынша басқа ресми тесттегі балама) 3+1, 2+2 • Мектеп AACSB және EPAS аккредиттелген
• Университет Financial Times нұсқасы бойынша әлемнің үздік бизнес мектептерінің рейтингіне кірді
• Студенттер ішкі емтихан тапсыруы тиіс
• Толық жұмыспен қамту
• Түлектер 2 диплом алады – MNU және партнер университет
• Түлектердің магистратурада оқуын жеңілдікпен жалғастыру мүмкіндігі бар

Корея:
SolBridge Business School

Білім беру бағдарламалары:
Менеджмент саласындағы BBA
• Кредиттердің қажетті санын табысты өту
• GPA кемінде 3,33;
• TOEFL кем дегенде 6.0 2+2 • SolBridge Business School – AACSB аккредитациясын алған әлемдегі ең жас бизнес мектептердің бірі
• Бас директордың менторлық бағдарламасы студенттерді корпоративтік әлемге және жетекші сарапшыларға қосуға арналған
• 64 түрлі ұлтты/елді білдіретін Халықаралық студенттік ұйым
• Студенттер ішкі емтихан тапсыруы тиіс
• Толық жұмыспен қамту
• Түлектер 2 диплом алады – MNU және партнер университет

Германия:
Hof University of applied sciences

Бағдарламалар:
Адам ресурстарын басқару, Маркетинг, Менеджмент саласындағы BBA
• Кредиттердің қажетті санын табысты өту
• GPA кемінде 2,67, транскриптте F бағаларсыз;
• IELTS кем дегенде 5,5 3 + 1 • Практикаға бағдарлану, интернационалдандыру және ресурстарды ақылға қонымды пайдалану қазіргі уақытта бизнес, компьютерлік ғылымдар және инженерия саласында 30-дан астам бакалавриат және магистратура бағдарламаларын ұсынатын Hof University-дегі оқыту мен зерттеулердің негізінде жатыр.
• Қабылдаушы институтта 1 жыл бойы оқу ақысы жоқ

Қабылдауға өтініш беріңіз
Маркетинг
Өтініш беру